neljapäev, 9. august 2018

Vestlusring valgusfoorist

Meie matkapäev lõppes plaanitust hiljem, väsinuna kogunesime aulasse, et läbi viia enese- ning pädevuste analüüsi.
Eneseanalüüsi meetodiks kasutasime sel korral Valgusfoori meetodit. Enne alustamist jagasime ennast kolmesteks gruppideks. Jagunesime gruppidesse nii, et Iisaku noor seisis seljaga teiste gruppide poole ning valis rivist ühe inimese, näiteks ütles paremalt kolmas.
Valgusfoori meetodis arutlesid noored oma päeva üle jagades toimunud sündmused valgusfoori värvidesse.
Punane- tegevused, mis valmistasid pettumust, oleks saanud paremini teha või ei meeldinud.
Kollane- tegevused läksid nii nagu arvatud, neutraalne arvamus.
Roheline- tegevused, mis üllatasid positiivselt.
Edasi istusime kõik ringi ning arutlesime enda valgusfooride üle- rääkisime, mis oli hästi, mida oleks saanud paremini ning seda, mida me ise oleks saanud teha. Teemaks tuli päeva korraldus, noorte suhtumine, rühmavaim.
Edasi täiendasime pädevuste analüüsi plakatit. Pädevuste analüüs toimub Lille meetodil. Igat päeva tähistab üks lille kroonleht. Igat pädevust tähistab üks värviline ring, millele noored kirjutasid tegevuse, mis toda pädevust tollel päeval arendast.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar